Jeśli kiedykolwiek byliście w takiej sytuacji, że zastanawialiście się, dlaczego nie jesteście w stanie tak rozplanować swojego dnia w pracy, aby wyrobić się ze wszystkimi sprawami, to ten artykuł jest adresowany właśnie do was. Bo okazuje się, że już pierwsze decyzje po rozpoczęciu roboczogodziny mają wpływ na to, jak potoczą się kolejne. Efektywność w pracy to temat bardzo popularny i ważny, bo w obecnych czasach tych rozpraszaczy naszej uwagi jest bardzo dużo. Podobnie jest z liczbą obowiązków praktycznie na każdym stanowisku w biurze. Jakich błędów należy zatem uniknąć po rozpoczęciu dnia pracy?
Błędy, których nie można popełniać na początku dnia pracy
Okazuje się, że złych decyzji, możliwych do popełnienia w ciągu pierwszych 10 minut dnia pracy, jest dużo i na pierwszy rzut oka wydają się one nieszkodliwe. Bo jak niby drobne spóźnienie może rozwalić całe osiem godzin? Według ekspertów od efektywnego zarządzania czasem, naprawdę ma to duży wpływ na kolejne roboczogodziny. Jakie jeszcze błędy możesz popełniać w ciągu pierwszych 10 minut pracy, a być może nie wiesz, że rzutują one na twoją produktywność? Znajdziesz je w poniższej galerii.
Źródło: Business Insider