Podlaska Marka Roku 2020. Wyniki głosowania internetowego
W tegorocznej edycji konkursu oddano ponad 12 tys. głosów.
- Serdecznie gratuluję zwycięzcom, ale też wszystkim nominowanym – skomentował wyniki Artur Kosicki, marszałek województwa. – Dziękuję również głosującym za zaangażowanie w ten plebiscyt. To ważne, aby wspierać nasze rodzime, lokalne inicjatywy, tym bardziej cieszy tak duże zainteresowanie tegoroczną edycją konkursu Podlaska Marka Konsumentów.
Księgarnia internetowa TaniaKsiazka.pl to obecnie największy biznes e-commerce z północno-wschodniej Polski. Dzięki niej Polacy powiększają swoje księgozbiory już od 2006 roku! Firma angażuje się także w działalność charytatywną, wspierając białostocką Fundację „Pomóż Im”, działającą na rzecz Dzieci z Chorobami Nowotworowymi.
Top 10 głosowania internetowego wygląda następująco (pogrubiona wartość oznacza liczbę głosów):
- Księgarnia internetowa "TaniaKsiazka.pl - Glosel sp. z o.o. sp. k. (3543)
- IX edycja międzynarodowego festiwalu rockowego Rock na Bagnie - Fundacja na rzecz rozwoju Powiatu Monieckiego (1377)
- PKO Białystok Półmaraton - Fundacja Białystok Biega (1103)
- Badania nad aktywnością biologiczną grzybów nadrzewnych Puszczy Białowieskiej - Politechnika Białostocka oraz Uniwersytet Medyczny w Białymstoku (1018)
- Spektakl "Hobbit" - Teatr Dramatyczny im. Aleksandra Węgierki w Białymstoku (803)
- Muzyka Mistrzów Baroku- cykl koncertów - Fundacja Pro Anima (581)
- Festiwal Wielu Kultur i Narodów "Z wiejskiego podwórza" - Stowarzyszenie Miłośników Kultury Ludowej, Gminny Ośrodek Kultury w Czeremsze (465)
- Stworzenie pierwszego w Polsce Centrum Sztucznej Inteligencji w Medycynie w Uniwersytecie Medycznym (C-SIM) w Białymstoku (377)
- Grupa Chorten za mocne wsparcie lokalnych inicjatyw społecznych (349)
- Woda Krynka - Krynka Sp. z o.o. (325)
Podlaska Marka Roku 2020 - gala finałowa
Kto otrzyma pozostałe Marki?
Tego dowiemy się już 10 września br. podczas uroczystej Gali Finałowej w Operze i Filharmonii Podlaskiej. Kapituła Nagrody wybierze 9 zwycięzców w kategoriach: produkt użytkowy, produkt spożywczy, odkrycie, wydarzenie, społeczeństwo, kultura, inwestycja, biznes i projekt 4.0.