Sprawny Peron – co to jest?
Aplikacja została stworzona z myślą o zapewnieniu oczekiwanego komfortu podróżnym. Narzędzie umożliwia przekazywanie do PLK SA informacji o usterkach oraz stanie czystości infrastruktury pasażerskiej na peronach, drogach dojścia, a także przejściach nad i pod torami zarządzanych przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Polecany artykuł:
Aplikacja Sprawny Peron – jak działa?
PKP informuje, że w przypadku zauważenia usterki, np. awarii windy, nagłośnienia, wyświetlaczy czy zaśnieżonego peronu, podróżny może w szybki sposób dokonać zgłoszenia nieprawidłowości. Po uruchomieniu aplikacji należy wybrać z listy stację lub przystanek. Data i godzina jest uzupełniana automatycznie. Lokalizację można również łatwo wprowadzić z wykorzystaniem kodów QR, które znajdują się na wszystkich plakatowych rozkładach jazdy. Wystarczy w aplikacji kliknąć ikonkę symbolizującą kod, a następnie zeskanować ją aparatem telefonu.
Polecany artykuł:
Sprawny Peron – skąd pobrać?
Aplikację Sprawny Peron pobierzesz bezpłatnie z Google Play i Apple Store.