Wymiana kart miejskich w Białymstoku 2021
Białostockie Karty Miejskie funkcjonują od marca 2011 roku. Po upływie terminu ich ważności przestaną działać. Nie będzie możliwe zapisanie na nich nowych biletów okresowych, doładowanie e-portmonetki oraz zakodowanie uprawnień do przejazdów bezpłatnych i ulgowych. Od 1 marca 2021 roku każdy posiadacz spersonalizowanej, wydanej w 2011 roku Białostockiej Karty Miejskiej będzie mógł bezpłatnie wymienić ją na nową w jednym z dwóch Punktów Obsługi Klienta BKM.
Gdzie wymienić Białostocką Kartę Miejską?
- Ul. Lipowa 16 – od poniedziałku do piątku w godz. 9.00–17.00,
- Ul. Składowa 11 – poniedziałek w godz. 8.00–17.00, od wtorku do piątku w godz. 7.30–15.30.
- Zgłaszając się do punktu obsługi należy przygotować aktualne zdjęcie w formacie legitymacyjnym oraz uzupełniony aktualnymi danymi formularz wniosku o wydanie karty imiennej.
Po weryfikacji danych pasażer otrzyma nową kartę, na którą przeniesione zostaną aktualnie obowiązujące bilety okresowe, jak i środki zgromadzone na e-portmonetce.
W procesie wymiany karty miejskiej pomoże Ci poniższe wideo:
Jak sprawdzić, kiedy kończy się termin ważności Białostockiej Karty Miejskiej?
Termin ważności posiadanej karty można sprawdzić:
- Logując się do portalu pasażera BKM na stronie www.ekarta.bialystok.pl, po wybraniu danej karty miejskiej użytkownik może zweryfikować datę jej ważności.
- W biletomacie mobilnym, wkładając kartę miejską do czytnika i wybierając „serwis karty”. System wyświetli informacje na temat aktywnych biletów okresowych, datę ważności karty i datę ważności ulgi.
Telefonicznie, dzwoniąc pod numer 85 869 66 90 (wewnętrzny – 1), 85 869 6747 lub podając numer karty pod numerem 85 879 7295. Pracownik sprawdzi datę ważności karty i poinformuje o konieczności jej wymiany lub potwierdzi, że taka wymiana nie jest potrzebna.
Warto wiedzieć, że do tej pory wydano 287 tys. 490 Białostockich Kart Miejskich. Więcej informacji o Białostockiej Komunikacji Miejskiej znajduje się na stronie komunikacja.bialystok.pl.