W sieci sklepów Kaufland z etykiet, które znajdziemy przy każdym produkcie możemy dowiedzieć się więcej niż w innych sklepach. Cenówki mają specjalnie oznaczenie, które zdradza nam ważne informacje. Takie, które mogą nam pomóc w robieniu zakupów. W niemieckiej sieci sklepów możemy znaleźć dwie wersje takiej etykiety – z czarnym paskiem pod kodem kreskowym, a także czarnym paskiem na środku kodu kreskowego. Co one oznaczają? Tajemnicę zdradza niemiecki portal "TZ".
ZOBACZ: W tych krajach Unii Europejskiej drogi są najbezpieczniejsze
Tajemnica etykiet wyjaśniona. Czarne paski przy kodach kreskowych
- Jak na razie zauważyli go tylko nieliczni klienci Kauflandu. Na niektórych oznaczeniach pod kodem kreskowym jest pasek, na innych przechodzi on na wylot, kod kreskowy jest praktycznie przekreślony. Oba sygnały mają mieć różne znaczenie – podaje niemiecki portal „TZ”.
I dodaje, że to jeden z pracowników sieci sklepów Kaufland zdradził w poście na Twitterze, o co dokładnie chodzi z czarnymi paskami. Post potem miał zostać usunięty, ale „TZ” dopytał o szczegóły. Jak ustalono dwie wersje etykiet oznaczają:
- Czarna linia pod kodem kreskowym powinna oznaczać: artykuł pozostaje w asortymencie. Natomiast linia przechodząca przez kod kreskowy powinna oznaczać: jest to produkt promocyjny, który nie będzie później sprzedawany, lub produkt wycofany z produkcji, którego nie ma już w asortymencie – wyjaśnia „TZ”
Przekreślony kod kreskowy ma być wskazówką dla klienta, że to ostatnia szansa na zakup produktu.
Źrodło: portal tz.de, polskiobserwator.de
Polecany artykuł: