Jysk zdobywa coraz większą popularność
Nie wszystkie firmy borykają się z problemami finansowymi spowodowanymi trudną sytuacją gospodarczą. Przykładem jest chociażby sieć sklepów Jysk. Firma zakończyła rok finansowy 2022, trwający od września 2021 do sierpnia 2022 z wynikiem 3,4 mld złotych w całkowitej sprzedaży, wliczając eksport. Sprzedaż wzrosła we wszystkich kanałach. Wzrost w sklepach stacjonarnych wyniósł 17% w porównaniu z rokiem poprzednim, sprzedaż w kanale online wzrosła o 5%, a udział on-line, włączając usługę click&collect, w całości sprzedaży wyniósł 16%. Ponadto sieć rozwija się także kanał sprzedaży B2B.
Nowe sklepy Jysk w całej Polsce
Obecnie sieć obejmuje 272 sklepy na terenie całego kraju. W poprzednim roku finansowym otworzonych zostało 20 nowych placówek, a 41 sklepów zmodernizowano do skandynawskiego konceptu aranżacji wnętrz, obecnego we wszystkich krajach JYSK – konceptu 3.0. Sieć rozrasta się zarówno w dużych i średnich miastach, jak i w mniejszych miejscowościach, poniżej kilkunastu tysięcy mieszkańców. Przykładem tego podejścia było między innymi otwarcie 2 nowych sklepów w Warszawie, trzeciego sklepu w Częstochowie, czy w Bydgoszczy obok nowych placówek w małych miejscowościach jak Lubawa, czy Słupca. Docelowo ma powstać w Polsce 500 sklepów JYSK.
Bożonarodzeniowe ozdoby w sklepach JYSK. Co można kupić?
Aktualnie w sklepach Jysk możemy znaleźć wiele przepięknych ozdób bożonarodzniowych. To m.in. zastawa stołowa, świąteczne kubki, bombki, światełka, pluszowe mikołaje, światełka na choinkę, ale też popularne w ostatnim czasie figurki domków.
JYSK to międzynarodowa sieć handlowa o skandynawskich korzeniach, która wspiera aranżacje każdej przestrzeni domowej, czy ogrodu. W Polsce JYSK istnieje od 2000 roku. Siedziba znajduje się w Gdańsku.