Jednorożec zamiast baranka w koszyczku wielkanocnym. Zaskakująca oferta w gazetce Lidla
Wielkanoc zbliża się wielkimi krokami. Tego dnia na stole w większości domów obok mięs i ciast stawia się koszyczek ze święconką. Zgodnie z tradycją wkładamy do niego jaja w postaci kolorowych pisanek będące symbolem nowego życia, baranka cukrowego przypominającego zmartwychwstanie Jezusa Chrystusa, ale też sól, pieprz, chleb, wędliny, chrzan czy babkę wielkanocną. Popularna sieć sklepów postanowiła wyjść poza schemat i zaproponowała, by włożyć do koszyczka również czekoladowego… jednorożca. Zaskakującą ofertę można znaleźć w nowej gazetce promocyjnej Lidla.
Ile trzeba zapłacić za "wielkanocnego" jednorożca? Cena nie zachęca
Jednorożec został wykonany z mlecznej czekolady. Wzrok przyciąga kolorowa grzywa i ogon, ale też ozdobne gwiazdki. Niestety cena nie jest już tak zachęcająca. Za "wielkanocnego" jednorożca zapłacić trzeba aż 14,99 złotych, przy czym masa produktu wynosi 220 g.
W wielkanocnej ofercie Lidla dostępny jest też baranek cukrowy, którego cena jest zdecydowanie przyjemniejsza. Za 100 g produkt zapłacimy jedynie 2,99 złotych. Do wyboru mamy też kilka rodzajów czekoladowych zajączków w cenie od 5,99 do 11,99 złotych.
Lidl wyjaśnia, skąd pomysł na jednorożca w koszyczku wielkanocnym
Skąd pomysł na jednorożca "idealnego do koszyczka wielkanocnego"? Lidl wyjaśnia.
- Z myślą o zbliżającej się Wielkanocy, we wszystkich sklepach Lidl Polska zapewnimy szeroki wybór produktów wysokiej jakości, w niskiej, lidlowej cenie, wyprodukowanych w sposób zrównoważony. Świąteczną ofertę wprowadzamy z odpowiednim wyprzedzeniem, tak, aby klienci mogli rozłożyć w czasie wydatki związane z przygotowaniami do Wielkanocy. W sklepach Lidl Polska nie zabraknie produktów, które tradycyjnie święci się w koszyczku np. chleba, jaj, kiełbasy. Od lat dostarczamy je klientom w ramach Piekarni w sercu Lidla, marek własnych Pikok oraz Złota Nioska. Co więcej, w okresie przedświątecznym poszerzamy naszą ofertę o artykuły marek Deluxe i Favorina. Znaczną część z nich stanowią słodycze.
Dostosowujemy nasz asortyment do oczekiwań i potrzeb szerokiego grona odbiorców. Pod marką Favorina oferujemy w tym roku także figurki baśniowych jednorożców – jest to produkt z certyfikatem Fairtrade, oznaczającym bardzo wysokie standardy prośrodowiskowe oraz etykę (w tym wysokie zarobki) w podejściu do pracowników. Produkt ten jest pomysłem na słodkie upominki dla najmłodszych, zainteresowanych baśniową tematyką - poinformowała nas Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications and CSR, Lidl Polska.
Polecany artykuł: